torsdag 4 oktober 2007

Har i alla fall inte KOL....

Jaha då har man varit hos doktorn igen då. Lyckades få Frikort from idag. Ska räcka till i april och det kommer jag förmodligen att utnyttja. Särskilt som jag behöver gå till kurator och sjukgymnast en tid framöver. Idag har jag varit och kollat mig för KOL. Det var en jobbig undersökning men resultatet var ICKE KOL. Hade jättebra värden för att vara rökare. Så nu kan man bolma på ett tag till då :-)

Kollade dessutom EKG och det var också bra. Skönt med några positiva besked ibland.

Ser fram emot imorgon för då ska jag hämta "halvmetersmannen" dvs Liam. Han har beställt kyckling med ris och sås tills på lördag så farfar får nog stå ut med det igen.
Vi ska åka till badhuset på söndag men Liam är lite orolig för att han ska "djunka" så han har sagt att han ska sitta i farmors knä hela tiden. Hhum.. jaja vi får väl se hur det blir med det.
Återkommer med rapport från badhuset. Nu orkar jag inte skriva mer idag.

Inga kommentarer: