onsdag 13 februari 2008

Sex månader....

Idag är det sex månader sen vi pratade sista gången.
Sex vidriga månader.
Du ska veta att jag pratat med dig även under de
här månaderna och det tror jag att du gör. Det är bara
det att du ger mig inga svar.
Åh vad jag önskar att jag fick svar från dig.

I morgon, på Alla hjärtans dag, är det det sex månader
sen du lämnade oss. Förstår fortfarande inte varför.

Du är förtvivlat saknad av så många.

Varför Varför Varför

Det sägs att det ska bli lättare med tiden.
Det tror jag inte ett ögonblick på.

För varje dag som går blir det bara värre och värre.
Du har lämnat ett enormt hål i mitt hjärta.
Det hålet kommer jag aldrig att kunna fylla med något.
Jag saknar dig så otroligt mycket min älskade unge.

Jag vill att du ska komma tillbaka, torka mina tårar
och säga att det bara var på låtsas du försvann.
Att allt bara var en dröm.

Jag VET att det är på riktigt men låt mig få tro
och hoppas lite till. Jag är inte redo än.

Jag älskar dig ungen min!!!

Inga kommentarer: